Hoppas att kommande helger håller mig vid liv....

Idag har jag i alla fall passat på att beställa skolavslutnings kläder och lite nytt till mig vart det också. Sen har jag börjat fixa på en överraskning till maken, som fyller år nästa vecka. Sånt jag måste fixa när han är på jobbet. Önskar dock att jag skulle fått mera gjort, men kommer inte igång utan blir mest att jag sitter och så går dagarna bara.
 
Känslan är att jag borde bädda ner mig dygnet runt, fast det skulle göra mig ännu mer rastlös. Skulle nog behöva en stor spark i baken. Eller någon som tvingar mig att göra saker. För nu tänker jag på att jag borde fixa det och det...men inget händer.
Har i alla fall ringt mor och sagt grattis till henne idag. Så nu måste jag ta tag i dagarna och försöka komma igång. Just det skulle ringa sjukhuset också, det har jag glömt. Bäst att göra det.....så det är klart till nästa vecka.
 
Maken försöker få i gång mig att jag skall komma ut. Men där är det som allt annat, inget som blir av. Så skall bli skönt att komma iväg till helgen på en övernattning hos mor. Då kanske jag får lite ny energi så jag klarar mig nästa vecka. Och nästa helg kommer nog mor och far hit på tårta, så då händer det nått igen. Som kanske får mig att hålla mig vid liv tills jag får åka till sjukhuset och fylla på med ny energi. Då det blir en omgång till av Mabthera. Oj, vad jag längtar tills dess nu...vill ha tillbaka min energi NUUU...
Malin
2013-05-16 @ 20:36:24
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej vännen ! Här kommer en "spark " i rumpan och en energikram. Ha en skön helg vännen ! Kram från frökenMs

Svar: Tackar för den "sparken" i rumpan...
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0