Jag lever

Jag har varit super trött nu några dagar,och är jag pigg så passar jag på att ta vara på tiden och är ute. Plus att jag fortsätter vår städa uppe i sovrummet och sonens rum. Idag har jag äntligen haft órk att byta sängkläder,vilket vi pratat om länge.Men det har aldrig blivit av. Men nu så är det vår rent i sängen,så då kan jag gå in på resten av rummet.

Eftersom vi bytte rum med sonen för ett tag sen,så är det inte helt inrett och klart.Utan det fattas lite här och där i båda rummen. Så får nog sätta mig någon dag,och pyssla ihop lite att ha på väggarna och sånt. Och lite annan inredning fattas som jag tror att det måste inhandlas.
Malin
2013-03-07 @ 17:13:54
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej ! Åh det är så härligt att lägga sig bland rena lakan , det doftar så gott och prasslar så skönt . Kram

Svar: Ja,det är verkligen lyxigt att lägga sig i rena lakan.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0