Fullt ös till energin tar slut

 
Just nu blir bloggen lite bort glömd. Då jag har så mycket annat för mig. Skulle behöva massa extra tid,för att hinna allt jag vill. Solen lyser och fåglarna sjunger vår sånger ute.Men jag måste verkligen köra mitt planerade bak race idag.Om jag skall bli klar till påsk. Vill ha fint både inne och ute,gott att bjuda våra påsk gäster på.
 
Men det är tur att maken har parkerat bilen så jag inte kan komma ut med elstolen ur garage,för annars hade den lockat mer idag att stå inne och baka. Men så fort jag är klar med baknings race,får han lov att flytta på bilen,så jag kan komma ut.
 
Nä,skall bara invänta sockerkakan i ugnen,som sedan skall bli i påsk tårta. För sen tar jag med kaffe muggen ut på altan i solen tror jag.Om det inte blir slut på min dagliga energi. För jag måste bara få lite luft och göra lite påsk fint ute. Inne är det påsk,bara sista golv städningen kvar...skönt....för nu börjar jag se målet som är på torsdag.
Malin
2013-03-27 @ 11:53:34
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej ! Vad roligt att baka . Det doftar så härligt !
Har du fått en elstol nu eller har du alltid haft den ?
Hur mår du annars ? Känner du framsteg ? Kram till dig och glad påsk !

Svar: Jag har haft den ca 2 veckor nu,så jag håller på att bli kompis med den just nu. Annars så tycker jag att jag mår bra...framsteg vet jag inte.Men är piggare och bättre balsans.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0