Lata dagar väntar nu då det är

Igår kväll var vi till kyrkan för skolavslutning. Så nu har sonen sommarlov. Och det känns som jag har semester fast jag är hemma på heltid. Men det blir något extra då sonen har sommarlov. Inte samma vanliga rutiner och mindre att ha koll på. Man gör vad man känner för just nu. Morgonen började med en lång sovmorgon och sen frukost lunch. Som sedan fortsatte med att sonen åkte till en kompis och jag och svärmor tog oss en morgon promenad. Fast så klart skulle det komma regn just då.
 
Så nu sitter jag här blött som en katt och dricker lite kaffe, sen får det nog bli en stund under filten i vardagsrummet och avverka några varv på någon av mina stickningar. Idag tänker jag bara göra sånt som lusten vill, och mysa på hemma.
 
I eftermiddag skall sonen avverka ett tränings pass med fotbollen, och jag och maken kanske tar en tur till Systembolaget och inhandlar lite gott att dricka till helgen. Fast jag borde börja planera lite för midsommar bakningen med. Och packningen....men har ju tid nästa vecka med. Så varför göra det nu, när man kan spara tills nästa vecka.
 
MyStory
2013-06-17 @ 23:37:23
URL: http://mystory-se.blogspot.se/

Så härligt med sommarlov :-) Hoppas du får en trevlig midsommarhelg!

Svar: Jag önskar att du får en trevlig midsommarhelg med...
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0