Fullt ös mot finalen

Så känns min kropp idag...
 
Här hos oss råder det ett   igen. Fattar inte varför det alltid ska bli kaos för oss. Men det är kanske för att vi måste ha en planering för att det inte skall bli det. Och när andra gör planeringen har vi noll koll.

Det känns som vi snart kanske når målet, bara vi övervinner kaoset. Och då kan jag lova att min kropp kommer med en grym trötthet. Efter en mini semester i helgen, skall vi klättra upp på vulkanen och släcka den. För nu är det verkligen fullt ös mot finalen.
 
Sonen har nyss kommit hem från träningen, han har haft ett skade uppehåll på en vecka. Men nu är han tillbaka på fotbolls plan igen. Maken åkte till sin far för att klippa gräset. Och jag har gjort en ny rabatt idag ute. Så min kropp har verkligen fått ett tränings pass idag. Men jag har en hel del kvar att fixa ikväll. Måste packa till sonen som åker på klassresa imorgon. Och kommer hem igen på onsdag eftermiddag.
 
Men har full tvättkorg, städning, bakning, handling och annat fix som skall göras när han är borta. För när han kommer hem, så skall vi på skol avslutning på onsdag kväll. Och hans farmor kommer under onsdagen för att fira in sommaren med oss.
 
Nu har jag inte mer tid åt bloggen idag. Utan jag måste ta och jobba mot min kropp nu, för att bli klar med kvällens fix. För att sen kunna krasch landa i sängen för att orka morgon dagen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0