Trött som ett troll

 
 
Detta var en förklarar från min läkare på hur vi med MS gör av med energi. Och det är ju helt sant vad jag känner igen mig. För igår var verkligen min energi helt borta...va så trött att jag knappt orka äta mat. Men kände innan jag la mig igår att det börja vända.
 
Och idag när jag vakna så var koppen fylld igen,så skönt. För nu känner jag att jag har koll på det mesta fixet inför helgen. Som jag så gärna vill bli toppen. Men tänker se till att inte köra slut på energin på en gång idag. Men jag har fått gjort det jag tänkte göra igår nu på morgonen.
 
Mitt råd är tänk er för vad ni orkar göra,och tänk på att den ska räcka hela dagen. Det rådet har jag fått av många,inte minst min syster. Som jobbar som Arbetesterapuet. Och hon påminner mig om det hela tiden,ger mig tips och massa råd. Hur jag kan göra för att se till att jag orkar något roligt med.
 
Nu skall lunchen intas och sen påbörja hallens städning,så att våra helg besök har en möjlighet att komma in. För just nu är det ett vanligt hall kaos,som det blir ofta i en hall..... 
messan
2013-02-04 @ 23:25:57
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Så sant så....det är precis så det är. Tänk om vi kunde röra om i allt så det blir bara lite rött kvar, pyllelite då.
Kram

Svar: Ja,det vore underbart om man kunde göra det ibland.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0