fredag

Vilket fredags
 
Jag har lyckas att skapa idag. Håller på att byta vårt sovrum mot sonens rum. Så idag blir det kaos i detta hus,och ingen fredags städning där jag brukar städa inför helgen. Men det kommer bli super uppe i sovrummet och sonens rum kommer bli bättre med. Så längtar redan nu på att få lägga mig i sängen, med ny städat rum och ny bäddad säng.
 
Men det känns som det inte spelar så stor roll att det är kaos,eftersom ut vill jag inte i alla fall. Vi har riktigt vinter kyla på runt minus 25 grader. Då passar jag på att möblera om inne,så kan jag gå ut när det blir bättre väder.
 
Tog en lite kaffe paus och passa på att ringa mor i ommöbleringen,men nu kommer snart sonen från skolan.Så då ska vi fortsätta fixa och trixa i rummen. Får se hur långt vi kommer innan maken kommer hem,men tror nog att vi behöver hans hjälp för att bli klara.
 
Jag hoppas att ni får en trevlig och mysig helg....även om kylan verkar stanna var där ute.
Malin
2013-01-20 @ 19:22:10

Hej hej ! Vilket kaos men ett "härligt" kaos. Det kommer säkert bli jättefint ;-). Kram

Svar: Ja,det var verkligen ett härligt kaos,men tyvärr hann vi inte helt klart i helgen. Men allt det stora är klart..men måste få ordning på alla kläder och sånt där smått.
familjensvard.blogg.se/mammamedms

messan
2013-01-24 @ 21:35:15
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Idag var det -18 grader...nä då vill man inte gå ut alls men måste man så måste man. Har tränat lite hemma ikväll...det var så kallt att gå ut på träningen :).
Hoppas du har det bra hemma hos dig.
Kramar messan

Svar: Äntligen är det runt noll grader men ingen sol. Hoppas på att det kan bli några dagar med sånt väder...ingen mer kyla tack nu..
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0