Till ha vår nu...

Det är långt mellan mina inlägg ut,men jag har haft fullt upp nu ett tag. Vilket har gjort att jag inte haft den tid med bloggen,som jag hade önskat att jag haft till mina läsare.
Medan jag varit frånvarande här på bloggen,har vi firat vår 10 åring i huset. Plus att vi hunnit haft ett till besök av sjukstugan.

Men vi har det så bra som det går här hemma. Fast vi börjar bli riktigt less på snön nu och kylan som kommer och går. Nu längtar vi efter vår. Så man kan mysa ute i solen med kaffe.

Status med sjukdomen,är rätt lugnt. Fast jag har blivit slö, vilket gör det hela sämre. För jag blir så stel som en pinne. Men det är lätt för mig att det blir,då jag har svårt att komma ut. Det är något som jag tok saknar,att kunna komma ut på en söndags promenad med maken. Och det gör oss båda tok less.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0