Vart e våren ?

Vad hände med vår solen, inte är den här idag i alla fall. Jag ser bara i grått och blött när jag tittar ut. All min energi har runnit i väg med regnet. Dels har jag sovigt uselt inatt. Och tappat hoppet helt idag. Önskar bara att det skall bli kväll,så man kan lägga sig igen.
 
Har i alla fall fått gjort det jag var tvungen idag. En dag som denna vill jag sitta i mitt föräldrar hem och titta ut över Storsjön,som fylls av alla regndroppar. Men det fungerar dock inte,då jag inte kan ta mig dit. Så jag får nöja mig med Nick Borgens -Mitt älskade Östersund idag.
 
Och hoppas att jag kommer dit snart igen...men som det ser ut nu kommer det att dröja. För vi har en hel här hemma att fixa med innan vi ens kan tänka på någon resa.
 
Anonym
2013-04-15 @ 16:06:31
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej !
Efter regn kommer solsken ... ;)
Styrkekram till dig //frokenms

Svar: Det brukar vara så och det blev så...
familjensvard.blogg.se/mammamedms

messan
2013-04-17 @ 23:49:18
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Vissa dagar är jobbiga, jag vet men det brukar se ljusare ut en annan dag och då är du där, där du vill vara och har kraften och orken för det.
Varma kramar messan

Svar: Så länge jag ser solen lysa får jag lust och energi.
familjensvard.blogg.se/mammamedms

MyStory
2013-04-18 @ 20:16:54
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

Igår var det riktig vårkänsla här men det kan man inte påstå att det är just nu. Det snöar utanför mitt fönster :-(
Det enda jag saknar nu när jag bor i lägenhet är att ha en tomt där man kan pyssla med lite blommor och så. En balkong är liksom inte alls samma sak...

Svar: Vi bodde i lägenhet innan vi köpte huset.Och både jag och maken är uppväxt i hus,vilket gjorda att vi sakna just att kunna gå ut på gräset och pyssla ute.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0