Var är solen och värmen

 
Vakna upp till en ny dag,ny vecka och en grå,blåsig och blött måndag. Så man kan bara hoppas att veckan går mot det bättre dag för dag i veckan. För nu är snön borta,men då har vi fått en evig blåst ute. Och knappt någon sol att mysa i. Utan allt är bara kallt och grått ute nu.
 
Jag vill ha lite sommartider nu....så vart är du solen och värmen. Idag har jag i alla fall gjort alla mina måndags måsten. Så nu kan jag ta filten och mysa resten av dagen. För jag vägrar att skicka ut näsan i detta väder. Då blir jag som en stel pinne,och kommer ingen vart. Så tänker skicka maken på kvällens föräldrar möte.
 
Då kan jag passa på att mysa inne i värmen,och pyssla lite kanske inte vore så dumt. Då jag inte tagit mig tid till det nu ett tag. Dels för att jag inte har någon inspration, fast jag har en del pyssel att fixa ihop till alla Maj kalas. Och så klart måste det bli lite mors dags pyssel med.
 
Har en fundering på att skriva ihop lite av alla mina tankar och texter som jag skrivit under året,som handlar om MS.Och kanske göra något av det,vad tycker ni ?
messan
2013-04-29 @ 15:26:24
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Det vill jag med ha. Igår strålande solen här och det blev grillat men idag grått och blåsigt. Fick klä på mig massor av kläder imorse.
Kram

Svar: Här är det grått än idag,fast solen gör sina försök att komma fram. Så jag hoppas att det vänder snart.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0