Längtar

 
Efter att detta skall blomma igen. Och drömmer om att få fixa till lite ute på altan och trädgården. Fast jag vet att det skulle behövas röjas inne med. Sen jag fick MS så har jag blivit helt galen på att ha var sak på sin plats. För att det skall fungera praktiskt för mig.Och ge mig ro,har svårt att bara sätta mig ner och se ett kaos. Vilket gör att jag måste fara runt mest varje dag och plocka en massa. Eftersom jag har två grabbar som är otroligt duktig på att lämna sockar,kläder och annat där dem sitter.
 
Även fast jag sagt att det inte får ligga en massa saker på golven,just för att det finns risk att jag kan ramla på det. Men det fungerar några dagar,sen när man tillbaka på ruta ett igen. Vilket gör att jag får plocka hela tiden.
 
Nä,nu tänker jag gå ut på altan och sätta mig en stund och fundera över hur vi ska ha ute och inne i sommar. Tror att min stickning får följa med ut en stund. Annars har jag inte ro att sitta still.....
messan
2013-04-12 @ 11:36:57
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Då är vi två som längtar....
Idag har våren fått fnatt, det snöar och regnar om vartannat. Ska iaf sätta mer blommor i helgen.
Kram

Svar: Här har våren fått fnatt idag,det är grått,regn och tröttade väder. All min vår energin har runnit i väg med regnet.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0