I hopp om att det blir vår snart

Så tog jag och gjorde några fjärils magneter till våran kyl,för att pigga upp. Och påminna oss om att våren snart kommer. Sitter denna förmiddag och väntar på att sjukhuset skall ringa tillbaka till mig. Det är något som verklingen tar energi av mig,att man måste ha koll på allt själv. Och att ringa en massa hela tiden,för att det går energi och tid som jag skulle kunna göra annat av.
 
Men är det saker som måste göras,så får det ta energi av mig,bara det blir bättre för mig när lösningen kommer.
malinMalin
2013-04-09 @ 19:24:22
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej! Visst tar det kraft och energi med FK.
Man måste vara frisk för att vara sjuk ....
Tyvärr ;( kämpa på och stå på dig ;)
Styrkekram

Svar: Tyvärr så var det inte FK denna gång som tog min energi. Men jag har lärt mig att man måste vara frisk för att vara sjuk...vilket låter fel i mina öron. Jag tänker inte ge mig i första taget.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0