Jagat dammråttor

 
Efter en strulig vecka och helg. Så har jag äntligen fått ordning bland mina kläder. Och sen bytt till vinter gardiner i sovrummet,plus att jag passa på att damma bort lite dammråttor där inne. Men har en hel del kvar på golvet och under sängen.Men nu måste jag vänta på att maken bär upp dammsugaren innan jag kan jaga alla dammråttor där.

Så efter en städdag i sovrummet,är jag värd en kopp kaffe och lite vila.Innan jag ger mig på att göra något annat,fast jag borde vila lite extra idag. Eftersom jag sovigt dåligt inatt,men efter en helg med besök av kära lilla mor och en helg som kommer med besök av svärmor och hennes sambo så är det svårt att varva ner och vila. Så får ta en hel dag och vila,kanske pyssla eller nått lugnt få jag laddar lite extra energi.

Problemet är att jag känner mig så pigg och håller på tills jag verkligen tar slut.Har svårt att bara sitta och inte göra nått,när jag vet att det finns massor jag borde göra. Måste nog träna på att se att det finns saker att göra,och att jag inte måste göra det NU. Utan att saker och ting kan vänta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0