Hej mitt vinterland

Så här ser der ut när jag tittar ut idag.

Nu har jag kommit fram till att både sommaren och hösten är slut. För idag har jag snöblandat ute och blåser,vilket det gjort hela dagen. Så jag och katten tänker då inte alls gå ut idag.

Jag sitter vid köks bordet med tänt ljus och radion som sällskap. I mellan varven blir det en kopp te eller kaffe. Och katten sover gott i fotöljen i vardagsrummet. Maken jobbar och sonen är på skolan en stund till. Men när dem kommit hem,så blir det lax och potatis till middag. Innan det får bli lite vardags mys ikväll.
MyStory
2012-10-18 @ 21:02:31
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

Det låter som en mysig dag även om vädret inte var det bästa. Du ha i alla fall ganska grönt än och ingen snö. Här har vintern kommit redan...

Svar: Jag är glad så länge det är grönt..fast vissa träd är inte alls gröna.Utan där finns det inga blad kvar.
familjensvard.blogg.se/mammamedms

messan
2012-10-18 @ 22:09:46
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Visst känns det lite för tidigt med snö nu. Är glad att jag bor här iaf och inte uppåt där snön ligger redan:). I helgen ska vi städa bort alla löv, ett träningspass.....
Kramar

Svar: I helgen skall vi ta en mini semster och åka bort...som vi längtat.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0