Här har vi

 
Men efter att jag druktigt upp mitt förmiddags kaffe,skall jag fortsätta att jobba mot att reda upp allt. Men det kommer krävas massa nya idéer och lösningar för att vinna över vårt kaos. Men vi har målet att komma en bra bit på vägen i helgen. Om jag bara börjar innan så,och tar lite nu och då. Efter hur min dags form känns.

Men jag har märkt att jag blir så irriterad på att leva i detta kaos nu, och det gör att sjukdomen visar sig allt mer.Just på grund av allt som bara ligger. Så igår bestämde jag och maken att du skall vi röja ut allt och skapa ordning.

Så att jag kan få känna ro och lugn, för att samla energi. Så jag kan klara av allt bättre i vardagen hemma. Och gör sånt som får mig att må bra.
 
messan
2012-10-10 @ 12:39:11
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Jag håller med dig att ordning och reda skapar lugn och man blir inte alls lika stressad som man blir när det kaos. Jag passar mig noga för just stressen....inte bra för oss.
Kram och lycka till med arbetet

Svar: Tackar så mycket...
familjensvard.blogg.se/mammamedms

MyStory
2012-10-11 @ 20:40:17
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

Jag tycker också det är jobbigt när det blir rörigt hemma men jag har inte krafter att göra det jag vill så snabbt som jag vill. Efter 20 år med MS har jag lärt mig att koppla bort det. Första åren blev jag nästan galen när jag inte orkade. Man lär sig med tiden även om det är svårt.

Svar: Det skulle jag tro att man lär sig,men att det tar tid. Men jag klarar inte av när det ligger en massa saker på golvet,som inte ligger där det ska. För det brukar sluta med att jag ramlar på sånt.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0