Längtan

Dessa örhängen gjorde jag igår,min tanke är att dem skall passa ihop med armbandet. Som jag visat i mina tidigare inlägg.
 
Även fast solen lyser här idag,så är man små ett barn och längtar till jul.Men känns knasigt att man kan börja längta redan. Eftersom solen lyser på gröna gräsmattor. Men igår när jag följde med maken och handla mat. Så fick jag en sån längtan efter jul smaker och dofter. Att jag köpte lite satsumans och sen var jag bara tvungen att testa risifrutti med saffran. Så jag har nyss njutigt av ett juligt mellanmål. Och det smaka verkligen jul....kände att det var bara pepparkakor och glögg som fattas.
 
 
Annars händer det inte mycket just nu för mig. Har tagit mig en lat vecka. Verkligen lagt bort att måsten och bara varit. Men veckan börja med en grym trötthet och huvudvärk.Så hade nog en snabb förkyldning på några dagar,får det var nog lite feber med i bilden också. Men nu känner jag mig som en människa igen. Så nu blir det till att fixa dagens middag om en stund. Och kvällen kommer gå åt till att klippa mina grabbar...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MyStory
2012-11-14 @ 16:23:41
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

Så jättefint det kommer att bli med armbandet tillsammans med örhängena!

Svar: Jag hoppas att det skall bli det. Synd bara att jag inte har mina hål i örona kvar.
familjensvard.blogg.se/mammamedms

messan
2012-11-15 @ 20:41:52
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Det blir jättefint tillsammans. Vad pysslig du är. Jag har ett litet måleriprojekt här hemma...hoppas det ska bli bra.
Jag längtar oxå till advent och jul.
Kramar

Svar: Jag har alltid älskat att pyssla,men har dock inte haft så mycket tid över innan jag fick diagnosen. Funderar alltid ut nå nytt att pyssla med. Men nu blir det nog mest jul pyssel ett tag. Har funderingar på att sälja mina smycken.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0