Idag har jag en mys och återhämtnings dag

Jag känner mig så stolt efter tre underbara dagar med massa energi i kroppen. Har fått baka både mjuk kanel kaka,vete bullar och tvättat. Det är ett gott tecken på att jag hittat ny energi,så idag känner jag att jag är värd en återhämnings mys dag. Så idag är jag bara,och gör vad jag har lust med, tänker inte skapa några måsten. Utan bara vara och mysa.

Sen till middag tänker jag vara snäll med mina grabbar och bjuda dem på köpt pizza. Det är ju höstlov på skolorna,så då tycker jag att man kan lyxa mitt i veckan med en pizza.
Malin
2012-11-02 @ 08:17:22

Hej ! Vad roligt att du verkar må bättre och hittat energin . Kram

Svar: Ja,det är skönt att ha energi och må bättre.Även om min dags form just idag är lite nere pga att ryggen värker,men har blivit van att leva med den värken efter 10 år.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0