Tänker bosätta mig inne i sommar

Är så less på pollen ute nu,så funderar starkt på att bosätta mig inne nu,tills vintern kommer. Så kan jag gå ut då. Kanske ska göra som björnen,fast jag tänker gå i ide på sommaren. När björnen vaknar går jag i ide och,när björnen går i ide så vaknar jag. Låter som det skulle passa mig.

Efter en riktig ute helg,så har min pollen allgeri vaknat för denna sommar. Men den skall inte stoppa mig idag,för jag måste ner till vårdcentralen på eftermiddagen, har en träff med sjukgymasten och sen skall det tas nya blodprover inför nästa veckas behandling. Ska skicka in maken och köpa mer medicin åt mig,då min allgeri medicin är slut...Så kommer få några jobbiga dagar nu,innan jag får verkan av den.

Kombinationen pollen allgeri och ms,kommer ta död på mig denna sommar känns det som.
messan
2012-05-30 @ 23:31:51
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Åh, jag förstår dig...dottern har det jättejobbigt nu. Hoppas att det blir bättre för er snart.

Varm kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0