Efter tre kläd byten

Så känner jag mig redo för kalas...synd bara att jag har en trötter dag.Men kanske behöver jag komma ut och ha roligt för att hitta ny energi. Ofta blir jag piggare när jag kommer bland människor,och känner att jag kan vara social fast jag har MS. För mig är som alltid gillat att vara social,och nu gå till att vara ensam hemma.Är en stor omställning. Och för att jag skall kunna vara social nu,måste jag be om hjälp, för att komma iväg. Förr kunde jag bara gå iväg själv,men nu klarar jag det inte längre. Så det är något helt nytt för mig.

Så underbart att det är fredag,även om solen inte vill vara med till 100% idag. Men det skall inte stoppa mina planer för kvällen. Detta är något jag planerat i veckor och verkligen längtat efter. Så det är nu det gäller....

Snart kommer sonen från skolan,mina föräldrar på påväg hit och underbara maken slutar snart. Då blir det ett födelsekalas som han inte alls tänkt att det ska bli som. För jag har en överraskning som han inte vet om...han har sin planering klar,det vet jag. Men idag är det min plan som gäller...och inget annat.

Kanske delar med mig av bilder från kvällen till veckan. Nä,nu måste jag fixa till det sista..så det är klart när han kommer. Plus att min kära mor kommer med delar till kalaset..så detta blir en super bra fredag kväll.

Trevlig helg och passa på att njuta av helgen och av pingsten !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0