Tröttheten har tagit över kroppen


Idag har verkligen tröttheten tagit över min kropp. Allt känns som det väger ett ton. Orkar verkligen inget idag. Och det värsta är av allt,är att jag inte har tid att vara som en klubbad säl.Då vi har kalas på lördag att fixa till,men får göra det bästa av allt. För jag tänker inte ställa in det,för jag har sett och längtat efter det nu.
Då jag vill ha lite roligt,och bryta vardagen. Plus att jag vill glömma allt vi går igenom för en dag.

Så jag hoppas att man kan vakna pigg igen imorgon. Tror mycket att det blev lite för mycket för kroppen igår.Då jag var på sjukhuset,kände mig så pigg. Så jag passa på att hänga på och handla efter det,fast jag inte borde.Eftersom jag vet mycket väl att det kan bli för  mycket. Men igår vart lusten för stor,då både kroppen och hjärnan ville.

Återkommer till bloggen när jag blivit piggare...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0