Sommar mys



Även fast det inte finns något spår av sommar värme ute. Så har vi tänkt att ha lite sommar mys i helgen. Vi tänkte starta helgen med ett besök hos polisen,då jag behöver göra ett nytt id kort. Sedan tänkte vi åka hem och grilla och till efterrätt blir det choklad toppade frukter till efterrätt.

Imorgon är maten inte planerad än,men något extra ska det allt bli. Då vi har vår bröllopsdag,hoppas att solen vill vara med oss och fira. Vi tänkte i alla fall skåla i Asti flaskan. Så hoppas man har en bra dags form imorgon. För idag är den inte på topp,men försöker vila så mycket jag kan....så jag kan vara pigg ikväll.Men det är klart att jag kan vila vid tven,som det brukar bli på kvällarna. Då är jag i alla fall tillsammans med grabbarna. För det spelar ingen roll hur sjuk jag än är,så klarar jag inte av att ligga still i sängen. Utan mår bättre om jag får sitta och vila,och göra det jag orkar.

Ska passa på nu innan maken kommer att ta en snabb vila,innan vi ska iväg.

Ha en trevlig och mys riktigt nu i helgen !!

Malin
2012-06-30 @ 10:00:18

Hej ! Roligt att läsa att det finns en ytterligare "broms" mabthera, kanske fel stavat . Googlade lite på den . Måste fråga en privat fråga ; varför just den ? Får du nån medicin efter den ? Förlåt min nyfikenhet, men har själv ms sedan nov 2010 och går på tysabri . Ha en fortsatt fin sommar . Kram Malin

Mamma med MS
2012-06-30 @ 11:11:34
URL: http://familjensvard.blogg.se/mammamedms

Hej Malin !



Jag fick den rekomendationen för nerulogen,trodde att det var dem bästa för mig just nu. Jag får den idropp 2ggr/år och en dag och sen upphåll 2 veckor innan nästa dag. Och jag har bara den medicinen nu.

Malin
2012-06-30 @ 12:54:12

Hej.tack för ett snabbt svar ! Jag ska m spänning följa din blogg och ser fram emot dina framsteg . Kram Malin

Mamma med MS
2012-06-30 @ 13:30:02
URL: http://familjensvard.blogg.se/mammamedms

Hej Malin !



Har du någon blogg,där jag kan följa dig. Jag gillar att du tycker om att följa min blogg och framsteg.

Malin
2012-06-30 @ 20:31:01

Hej. Har tyvärr ingen blogg . Har aldrig blivit av.... Kram Malin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0