Önskar alla en



Och jag hoppas på att alla får en mysig helg med go mat och massa skoj. Och att solen vill vara med oss. Själv har jag en del uppdrag kvar idag,innan det blir midsommar här. Jag börjar dagen med ett besök på vårdcentalen för att lämna nya blodprover,sen skall det bakas klart och packas. Städas av lite hemma och förberda för måndagens utflykt till sjukhuset för en ny behandlings dag.

Men annan det,så skall jag njuta och må gott i helgen. Då vi åker på mini semster över helgen. Jag har haft så mycket annat nu ett tag,att blogg insprationen har kommit i efterhand. Men jag mår bra och försöker leva livet,trots att jag har min kroniska sjukdom med mig på axeln.

Nä,nu är det dags att starta dagen,så jag kan njuta av semstern i helgen.

messan
2012-06-24 @ 21:12:44
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Hoppas du njutit i massor av din helg för det är du värd. Vad är det du ska göra på måndag för behandling? Jag önskar dig ett varmt lycka till!

Nu ska jag mysa med en film.

Kramar om dig

MyStory
2012-06-24 @ 21:26:08
URL: http://Mystory-se.blogspot.com

Hoppas din helg har varit bra!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0