När skall motgångarna...bli medvind ?



Hur mycket motgångar skall jag tåla innan det vänder om till medvind för mig. Tycker just nu att det räcker med motgångar,för jag orkar inte ta in flera. Nu vill jag ha sommar,sol och medvind. Så jag kan få vila och bara vara. Göra det jag gillar, och mår bra av. Hoppas på att det vänder till veckan,så inga nya kommer till...

Behöver lite medvind i ryggen nu, för att hitta en ro och lugn. Utan en massa spring på vårdcentralen och sjukhus. Känner mig som ett barn,som skall springa ut på sommarlov. Nu är jag less på att vara i min lilla cell inne. Vill kunna komma ut och upptäcka sommaren. Njuta och hassa fram barfota i gräset,saltet från havet och grill doft.

messan
2012-06-11 @ 10:09:32
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Blir ledsen för din skull och förstår din frustration över att inte få medicinen...hoppas nu att vinden vänder.

Varma kramar

MyStory
2012-06-11 @ 19:50:29
URL: http://Mystory-se.blogspot.com

Jag håller tummarna för att du snart får medvind!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0