Alla är vi olika

Vi längtar efter sommaren.Och när den äntligen kommer till oss. Så gnäller vi,att det är för varmt.Själv mår jag bättre av värmen,men har svårt att sitta i solen.Solen gör mig trött och kroppen lägger av. Så det är mitt problem.För att lösa problemet så blir det en hel del inne tid när det är varmast ute.Och massa is kalla duschar.Ibland känns det som min hjärna kokar över och kroppen beter sig som man är full.Men med rätt balans av värme och kyla. Mår jag som bäst om sommaren.

Fåglar kvittrar sina sånger.
Vinden som svalkar i håret.
Grill doft och kall öl.
Insekter skulle jag klara mig utan.
Barn som badar och leker.
Ovetande om verkligenheten,
bakom hörnet.
Regnet som slår mot taken.

Det är sommar känslor i min MS kropp.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0