Nu nalkas julen....

Denna rita jag för någon vecka sedan nu.
 
Så har det varit första advent. Och med den kom även vinter kylan,dock inte alls så mycket snö som dem hade lovat. Iår har jag lovat att inte stressa med allt julstök,utan jag gör vad jag känner och har ork för. Det som stressar mig mest denna jul, är dock alla jobbiga sjukhus besök.Men mellan dem tänker jag pyssla,mysa och ta hand om familjen.

Det som jag inte heller till Lucia får vara iår har jag sagt.Men om jag tar lite nu och då i min takt på dagarna,så kommer det att bli en perfekt jul i alla fall.

Jag älskar att gå och jul mysa, baka lite gott, pynta och pyssla. Det gör att jag mår bra. Och på morgonen få titta på julkalendern och jul mysa med sonen innan han ska iväg, för att sen på kvällen kunna sätta mig vid kakelugnen och mysa med filten och maken.
 
messan
2012-12-05 @ 20:50:16
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Har inte sett adventskalendern än men måste göra det. Gillade den förra gången:)
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0