Vad gör man när regnet faller ute ?

Jo,jag gick upp tidigt och drack morgon kaffe, myste och tog det lugn.Innan jag tog en lång dusch,kasta på mig kläder. Satt vid datorn en stund och skulle hjälpa sonen med några dator saker som han ville ha hjälp med. Efter det vart det en snabb lunch. Innan jag drog igång att baka lite mocca rutor.



Och efter att jag diskat och röjt upp,så tog jag och gjorde två stycken tvålar.Med rosenblad och äppeldoft. Innan det vart en snabb vila före maten.



 Nu har vi ätigt,diskat och jag har skickat iväg mina grabbar på fotboll.Då sonen skulle spela.Men som vanligt när dem spelar så skall det regna. Vilket inte alls lockar mig att följa med i rullstolen.Så jag passar på att blogga och njuta av en kopp kaffe.

messan
2012-08-08 @ 17:23:35
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Den med äppeldoft låter väligt god. Hur gör du dom? Vad har du i? Vi har en gång fått av en vän hemmagjorda tvålar och kommer ihåg att de luktade väldigt gott.

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0