Sommaren som aldrig kom

Nu börjar jag bli sugen på att pyssla och höst inreda inne,men än är det lite för tidigt. Men då kan man ju fundera och planera,hur man vill ha. Har fixat om lite i badrummet och köket,men har lite kvar på båda ställena. Men kan nog vara bra att fundera och känna sig för hur man vill ha.

Just nu har jag många drömar,men får se vilka som blir av. Dock inte så stora,men vill hitta dem rätta sakerna bara. Som nya gardiner i köket och nya kort i ramarna i köket. Jag som älskar att fota,borde ha lätt att fika nya kort.Men har bara inte hittat dem rätta motiven än. Har en dröm om bilder,men tänker inte avslöja än. Utan tänker vänta tills dem sitter på väggen.

Annars mår jag rätt bra,efter besöket hos sjukgymnasten har jag kunnat börja röra mig igen. Så det känns skönt.Plus att jag kastat min gamla kudde i sängen och lyxat med att köpa en ny. Jag har insett att jag behöver sova bra för att min MS kropp,ska må bra. Men snart är det dags att få in mina nya vardags rutiner också. Hoppas det kommer bli bra. Märker att jag mår bra av fasta rutiner,och kroppen håller hela dagen. Med rätt mått av vila och energi. Just nu gör jag så att jag håller på till jag är helt slut,vilket gör att visa dagar bara går utan att jag gjort mer än att gå upp på morgonen.

Nu ska jag ta och njuta av solen och planera vidare, för hösten som kommer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0