Akut till sjukgymnasten

Igår fick det bli  akut besök hos sjukgymnasten,när både min sköterska och läkare är på semester. Jag har under en vecka haft så grymt ont i axeln, så igår var det ohållbart. Och efter att testat både med Alvedon och linement,men båda ger ingen effekt. Plus att värken blir värre med linement och med Alvedon blir bena sämre.

Så han gav mig massage och några tränings övningar i hopp att det skulle ge sig,om inte så skulle jag ringa han igen.Men idag känner jag mig bättre.Och det jag lärt mig av detta är att jag måste tänka på hur jag sitter och kropps hållningen. Och det sist nämda kan jag verkligen säga är helt kass...

MyStory
2012-08-12 @ 10:39:37
URL: http://Mystory-se.blogspot.com

Hoppas du känner dig ännu bättre nu! Det där med kroppshållningen är viktigare än man tror...

messan
2012-08-13 @ 10:30:08
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Vad skönt att du fick hjälp så det lättade för dig. Har fått för mig att saker fastnar lättare nu i kroppen.

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0