Den 7/3 - Sportlovet är här !

Så är sportlovet här....det har Sebastian väntat på. Och jag med..får då får man mer tid att gå i genom saker och göra lite med Sebastian på dagarna. Vi starta lovet med att städa ur hans kläder som inte va nått att ha. *skönt* att ha lite koll på kläderna hans.

Sen väntar vi på två par nya byxor som han beställt. Hoppas på att dem kommer idag. Sen skall vi passa på att klippa han,nu när han har lov. Så nu blir det vår klippning för hans del.

KLOCKAN: 11:50

Det får bli klippning ikväll istället. För det ringde en klass kompis och ville leka. Så då får dem leka till middg istället. Eftersom jag klipper han själv,kan jag styra lite själv. Men det måste göras i alla fall. Sitter och funderar på om jag skall slänga ihop nått bakverk. För jag har jäst som håller på att springa ut ur kylen själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0