Den 23/3 - Vaken natt

Det verkar inte som grabbarna va störde av nattens storm ute. Skönt eftersom det är jobb och skola för dem idag.Men jag har då knappt sovigt inatt. Vakna vid ett tiden och låg vaken i timmar kändes det som. Och när jag väl kom upp idag,så vart jag inte brydd att jag legat vaken inatt.Då jag ser att en plåt från grannens tak ligger i våran syren buske.


Så jag försöker att baka och tvätta,fast tröttheten gör sig påmind. Kanske man måste ta och sova lunch idag. Jag får se hur det blir med den saken.




Än så överlever jag dagen,fast det är tungt i kropp och huvud. Sebastian ringde nyss och han va hos en kompis dem skulle leka och fika där en stund,innan dem kommer hit. Ute är det grått och trist. INGEN solen idag,utan bara nederbörd och blåst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0