Den 22/3 - Välkommen våren

Det är så underbart att våren är snart här, snön som smälter bort.
Och gräset kommer fram här och där. Vi lämnar vintern och kylan bakom oss.
Nu ser vi fram mot sommar och värme.

Idag är det en helt vanlig tisdag. Och morgonen går utan att man behöver tänka,för det är rutin nu mera. Jag hör hur Tobias klocka ringer på morgonen. Sen vänder jag på mig och små sover tills min klocka ringer. Då ligger jag och vaknar till tills jag hör Sebastian´s klocka ringer. Då vet vi vad som skall göras. Ner och fixar frukost till han,går upp med den. Går ner igen och fixar frukt lådan och packar det som ska packas för hans dag i skolan.

Sedan sätter jag mig med en kopp kaffe och surfar på olika tidningarna. Tills jag skickar iväg han på skolan. Sen blir det bäddning och påklädning för mig. Innan jag tar något beslut vad som skall göras av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0