Den 14/3 - Slut på lovet och vardag igen !

Så har Sportlovet gått...och det är slut på att vara lat och bara va. För nu är det vardag igen. Men det har varit skönt med lov och slöa dagar. Men idag är det fart på tanten hemma här. Tvättat en omgång och hunnit vattnat blommorna. Och ska snart ge mig på degen som skall bli franska. Vilket grabbarna ÄLSKAR....så den går åt. Tror att jag kanske slänger ihop lite fler vetekakor. Är inte så dumt att ha eller. För jag är less på tekakor nu.


Måste ta och baka lite fika bröd med,så man har till vårens fika ute på altanen. Det finns inget bättre än att sitta ute med kaffe och bulle. Det är lyxigt att sitta ute och fika i vår solen.
Nä,kära vänner nu kallar degen på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0