Den 20/1 - Kaninen har blivit hemmafru

Morgonen har sin vanliga rutin. Tobias går på jobbet. När min klocka ringer på morgonen. Är det dags att väcka Sebastian och katten. Fixa frukost och packa till Sebastian. Katten ska ut. Och sen blir det en kopp kaffe till mig. Sen så gäller det att se till att Sebastian kommer iväg. Och när grabbarna är iväg så startar min dag med att plocka och bädda. Sen sätter jag mig vid en mugg kaffe till och planerar dagen.



Idag har jag inte heller sett till någon ,men jag tror att kaninen blivit en hemma fru. För det är just vad min dag handlar om. Just det som bilden visar.



Just idag så står jag i köket och bakar matbröd. Borde ta och baka lite fika bröd med. Kanske ska ta och slänga ihop några småkakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0