Den 19/1 - Duracell kaninen har försvunnit

Igår försvann duracell kaninen igen. Så gårdagen vart lugn för min del. Satt vid datan och pyssla hela dagen. Kvällen gav ett lång möte med fotoklubben. Och grabbarna va till Ramvik på träning.



Idag är det en ny dag och ingen duracell kanin har kommit tillbaka än. Tobias är på jobbet,Sebastian på skolan. Och jag har lekt med kameran lite på förmiddagen. Och sedan så har jag tagit emot nya värmepumpen. Ringde om installationen,men fick ingen tid, för företaget som skall installera den hade inte fått någon order på den. Så dem skall ringa när den kommit. Hoppas det blir snart.....vi vill ha in den nu....Så vi får får bättre värme.


Nu måste jag ta och göra nått av denna dag...skall ta och ringa ett samtal och sen plocka lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0