Den 13/1- Torsdag

Grabbarna är på dina olika håll...och själv är jag hemma. Jag har plockat och fixat lite efter morgonen. Så nu ser det bra ut när dem kommer hem,då blir det middag och lite prat om hur dagen varit. Innan vi skiljs igen för kvällens aktiviter på olika håll. Jag ska på bibloteket och ha en träff med fotoklubben som drar igång efter helgerna. Och Tobias ska upp till farfar och hjälpa han med lite saker. Så för Sebastian blir det till att välja vart han vill va. Om han vill va med mig eller pappa ikväll.

För att sedan komma hem och ta en kvälls fika och sen i lägga Sebastian. Innan jag och Tobias möts i sovrummet och säger go natt. Att vissa dagar kan va så fulla av saker att man inte hinner med vardags mys. Men det får vi ta igen imorgon då är det en ny dag. Och då blir det fredags mys. När Tobias jobbat,Sebastian vart på skolan och jag har helg städat huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0