Ja, tänk att jag fick rätt

 
Igår kväll satt jag och maken och titta på Tre kronor mot Finland. Och när förlängningen börja sa jag att det här kommer Finland att vinna. Så jag fick ut i köket och kasta lite skräp. Då hör jag maken säga att Tre kronor vann. Så där fick jag. Då sa jag tänk om det vore så lätt att få ett svar på sjukhuset, om jag får lämna landet. Så i morse när sonen kommit iväg till skolan, ringer jag fast hoppet va inte så glatt. För jag tänkte att nu vinner sjukhuset mot mig.
 
Men icke, det gick lika lätt att vinna mot sjukhuset som för Tre kronor mot Finland.
Så på måndag tar jag och flyr landet med mina systrar och kära mor. För vecka på Fuerteventura. Behöver komma bort en stund. Och tänka på annat än att vara hemmafru.
 

 
 
Frökenms
2014-01-05 @ 15:17:06

Hej ! vad roligt med en resa!
Skönt att komma bort från det här sskitvädret.:(
Njut!!
kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0