Jag vill bara ropa ut ÄNTLIGEN !

För att i dag lyser solen och det är varmt och mysigt ute. Och att det är fredag gör ju så klart inte saken sämre. Vi har haft några dagar nu som varit så trista och grå.. sen söndag kväll till torsdag kväll har det kommit ca 56 mm regn. Idag har jag plocka och snygga till och börjat fixa inför morgondagens kalas. Men har en del fix med det ätbara kvar, kanske ger mig på det senare ikväll. Men jag skulle nog hinna det imorgon på morgonen med.
 
Men det är klart att det vore skönt om jag orkar ikväll, eftersom vi får besök redan vid 11 tiden imorgon bitti. Och maken vet hur lång tid det tar för mig att vakna och komma igång på morgonen. Så han är nog glad om vi fixar det ikväll.
 
Snart skall jag ta och sätta mig på min elscooter och ta mig en tur och möta sonen från skolan. Det är så skönt att jag kan komma iväg och ut ensam. Det är nästan det som jag tycker är jobbigast med att ha sjukdomen. Eftersom jag innan jag vart sjuk, gick minst 1 timme om dagen. Vissa perioder gick jag nästan 4 timmar om dagen. Så från att vart ute och gått så mycket till att bli fast inne, har varit det värsta jag vart med om.
 
Till middag skall vi fredags lyxa och köpa pizza. Tror kanske jag ska ta en kall öl till....
 
Ha en trevlig helg !
Hoppas ni kan vara ute i solen.....
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0