Har nog fått lite vår energi till min kropp

Idag som alla andra måndagar så har jag stora tvätt dagen,vilket tyder på att jag vunnit ett nytt tvättberg. Och jag känner mig så nöjd varje gång jag lyckas vinna. Det ger så mycket hopp och ny energi,som jag kan lägga på annat. Nu har jag börjat lite smått med att planera en vår städning inne,och maken har påbörjat planeringen av garage städningen. Vilket krävs nu för att jag skall kunna få plats med en el stol,så att jag skall kunna komma ut och iväg lite mera ensam på dagarna. Hoppas verkligen att det kommer ett OK på onsdag,då jag skall testa en.
 
Så nu känner jag att min vinter trötta kropp, börjar få lite vår energi och lust. Hitta en gammal dikt jag skrivit,som jag tänkte dela med mig av till dig som läser min blogg.
 
 
Hoppas att den er ger lite vår energi med. För den ger mig ett hopp om att våren kommer snart. Den som jag längtat så länge på nu. Och helgen som var så åkte vi och besökte min makes mamma,det var något som vi alla behövde. För att vi som familje, skulle bara kunna få vara och hitta tillbaka till en vardag med lugn och ro. Så idag känner jag mig så nöjd,mår bra och allt går min väg.Har fått massor fixat idag. Och snart kommer mina underbara grabbar hem från jobb och skolan. Då skall jag servera med lite kyckling köttbullar, potatis,sylt och lite grönsaker.
 
Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Är nog dags att börja lite smått att planera påsk helgen. Jag har en plan,men vet inte vad grabbarna tycker och tänker.
 
Hoppas du har haft en bra dag och får en underbar kväll !
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0