Regnet bara öser ner ute

Idag började maken jobba efter en helt underbar semester. Blir så lugn och mår bra när han är ledig. Slippa allt vad planering heter. Och göra vad lusten faller på. Och just nu så öser regnet ner ute, det är grått och mörkt. Så jag har börjat insett att hösten är här. Och alla sommar lata dagar är över. Nu är det dags att övergå till vardagen igen. Men så länge sonen har sommarlov, så låter jag dagarna gå. Älskar att mjukstarta och sen öka farten....har en del fix med planering och inrednings fix kvar inne. Då vi köpt ny soffa under semestern, så vill jag få ordning på allt kaos i vardagsrummet. Så det ska fixas lite nya överdrag till kuddar och sånt där höst mysigt.
 
Så nu sitter jag och funderar på om jag ska ge mig på symarkinen idag eller inte. Har en stor hög med saker som måste sys. Och sen kanske man skall klicka hem lite nya dukar till köket.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0