Önskar er alla en trevlig Valborg

Jag fick ett telefon samtal som gjorde att våra planer vart inte som vi tänkt. Men vad gör det,när det i alla fall blir en myshelg. Hoppas också att vädert kan vända om, för nu vill jag inte ha mera regn. Utan jag vill bli varm av solen. Jag har i alla fall ett mål med dagen och det är en önskan att kunna gå och se brasan ikväll. Även om inte klarar av att gå på mina ben,men jag får ta min kära mini crosser till hjälp. Bara det inte blir för kallt.Men får väl pälsa på mig vinter kläderna, och sen kan man hoppas att våren kommer.
 
Önskar dig som läser en trevlig helg med denna glada låt.
Lite vår och sommar känslor
 
Nu skall jag ta min dags vila...
Malin
2013-04-30 @ 19:45:42
URL: http://frokenms.blogg.se

Hej. Önskar dig en trevlig Valborg ❤️

Svar: Jag hoppas att du haft en bra Valborg med...
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0