Nu har ÄNTLIGEN våren kommit

Oj,vad jag längtar efter att kunna sitta ute en sommar kväll och intaga detta.
 
Igår fick jag äntligen maken att stora städa vardagsrummet. Och medan vi var i gång med städningen där inne. Så bytt vi till sommar gardiner.Så nu är det så sommar mysigt där inne. Och nu efter att vi städat där,så insåg maken att det var mycket som kunde kastas där inne.Men jag har fått tjatat för att få hjälp att städa ut allt.
 
Och idag har jag sommar städat köks fönstern,så nu känns det så lugnt och mysigt där med. Men har lite fix kvar där än.Men jag kände för att sätta mig med en kopp kaffe och blogga.Medan maken åkte på föräldrar möte för fotbollen.Och sonen har sin söndags träning inför fotbolls säsongen.
 
Om en stund skall jag ta och gå ut och plocka bort sista påsk dunen ute,och se om jag hittar påsen med blomjord. Så jag kan sätta om mina plantor i veckan. Och passa på att så lite sol på mig...
Malin
2013-04-21 @ 21:07:30
URL: http://Frokenms.blogg.se

Hej.åh vad du har hunnit med;)
Suttit ute i solen idag och också kollat på dotterns fotbollsmatch.
Kram till dig ;)

Svar: Låter som en mysig dag...mitt mål är i sommar att det ska bli varmt så jag kan titta på sonen när han spelar fotboll.
familjensvard.blogg.se/mammamedms

Malin
2013-04-22 @ 21:28:35
URL: http://frokenms.blogg.se

Det håller vi tummarna på! ;)

Svar: Ja,hoppas att det blir iår...lovade redan förra säsongen att jag skulle titta..men va så kallt varje gång.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0