Vill gnälla lite

 
Nu känner jag bara gör att gnälla lite,för att få ur mig ilskan inom mig. Igår fick jag en ny remiss för provtagningen inför en ny MR.Men fick bara meddelande om att jag skulle ta det några dagar innan undersökningen.Men fick ingen kallelse till den...så jag vet inte vad dem håller på med på sjukhuset. Var där för cirka tre veckor sen och gjorde då en ny MR. Varför skall jag då göra en till...fattar inget. Och idag när jag ringer sjukhuset så ligger telefon systemet nere. Gissa om jag blir galen....

Känns som för att slippa sjukhuset och vården,skulle jag kunna dö just nu.

Ang. telefon samtalet till min sköterska förra veckan. Så ringde hon inte alls upp mig. Så i måndags fick jag ringa igen,då hade jag turen att hon satt i telefon uppringningen,så då fick jag tag på henne.Men tro inte att hon kunde svara på mina frågor,utan hon skulle kolla med min läkare och återkomma. Får se hur det blir med den saken.

Känns som det är hopplöst att vara trevlig med vården i detta landsting. Ibland får man lust att sälja huset och flytta. Ihopp om att hitta bättre sjukvård.
 
*****************
 
 
Lite eftermiddags gnäll en sådan dag. Det var inte sjukhusets telefonsystem som inte fungera.Utan det är våran telefon som inte fungerar.Och inget kan jag göra eller då felet ligger hos Telia. Så jag fick tag på sjukhuset och sen vart det massa strul med dem. Vilket gjorde att jag helt rasa ihop med tårar. Men nu börjar jag komma igång igen i alla fall,känns skönt och lite jobbigt i alla fall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0