Man blir så nöjd

När man själv känner att man mår bra,har ork,lust och energi till att ta tag och fixa saker. Det är nog månader sen jag jag själv klara av att dammsuga och torka av golven i halva huset,utan att all energi tagit slut.Men så idag klarar jag det helt själv,utan att behöva be om hjälp. Känner till och med att jag har energi kvar i kroppen.

Så tror och hoppas att det blir en bra helg med massa shopping,mys och egentid bara jag och maken. Men innan allt det,så får vi besök på eftermiddagen idag och vi skall mysa till en god middag med tända ljus.

För ut tänker jag då inte alls gå idag,för just nu snöar det. Och den verkar stanna kvar på marken när den faller. Så jag har min plan klar för resten av dagen. Tänker bara gå inne och mysa,fixa en god middag och mysa. Så om det skall bli nått gott i glasen i helgen,får maken fixa det när han slutat.

Har fått lite planera på att göra ett armband i MS färgen, för att visa att jag bryr mig. Men då måste jag fixa lite nya pärlor och sånt först.Varför skall vi uppmärksamma bara Bröstcancer,tycker vi skulle visa att det finns andra sjukdomar med runt oss.
messan
2012-10-31 @ 20:53:05
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Vad glad jag blir att du fått ny energi igen. Var rädd om den och dig själv, hushåll med den.
Vad kul med ett MS armband...du lägger väl ut det på bloggen sen...hoppas jag:).
Var rädd om dig
Kramar

Svar: Klart jag kommer lägga ut armbandet på bloggen...har beställt pärlor nu. Vart du sugen på armbandet? Känner att jag vill göra något för MS sjuka och ha något att ta mig an. Därför kom jag på ideén med ett armband.
familjensvard.blogg.se/mammamedms




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0