Vind i träden

Idag har solen vart här på besök,men dock ingen sommar värme. Det har blåst mest hela dagen. Så jag passa på att tvätta bort all tvätt.

Efter middagen så avtog vinden,så hela familjen tog en underbar kvälls promenad. Det var så skönt att komma ut,nu när jag känner mig piggare och har mer ork. Även om jag sitter i rullstolen,så får jag komma ut och titta och känna sommaren i håret. Det betyder så mycket för mig,plus att det ger mig så otroligt mycket energi. Att orka kämpa när det är jobbigt.

Nu längtar vi alla i familjen efter att maken ska få semster,så vi kan mysa alla. Gör små resor och hitta på saker tillsammans. Och hoppas att jag skall kunna följa med på det jag har ork till. Men efter att jag startat min behandling med bromsmedicin,så känns mitt liv så mycket lättare. Som att jag fått vingar av guld, att flyga med.

Nu är man trött och nöjd efter en underbar kvälls promenad..tror det får bli nattning nu av en trött mamma med MS. För nu har jag slut på dagens energi,men ändå full laddad efter kvällen. Men den energin spar jag tills imorgon och gör av med.

Go natt på er och hoppas ni får en bra natt !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0