Jag hoppas och hoppas

Igår var jag och maken på en liten tur till ikea,men va så mycket folk ute. Att det var inte lönt att titta så mycket som vi ville,och dels var det svårt att köra rullstolen bland alla semster firare. Och vädert har inte alls varit på vår sida denna vecka. Men just nu är det uppehåll,så hoppas att det förblir så idag. Så maken kan bygga ledstången till brevlådan. Så kanske jag klarar att hämta tidningen själv i höst och vinter. Hoppas hoppas att det kommer fungera som vi tänkt. Tanken är att jag skall kunna ta mig ner på vägen utan hjälp,vilket jag inte gör nu. Plus att arbetesterapueten gett mig gång förbud i backen med rullatorn,så länge det inte finns räcke.

Så jag ska nog små plocka lite inne,och sen titta när maken bygger,så jag får det att fungera för mig. Sen ikväll blir det att packa ryggsäcken och bege sig hem till mor och far nån natt,och ta hem sonen. Som har varit där sen helgen,första gången han är själv hos mormor och morfar. Så det tycker vi är jätte bra,och det fungerar super bra verkar det som. Så det kan nog bli fler resor hit...bara dem är lediga.

Snart kommer nog maken hem från bygg affären,så ska ta och dricka upp mitt kaffe nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0