Dagens vitamin bomb


Är just vad jag ätigt till lunch. Fruktsallad och Keso,plus ett glas med pressad Apelsin och fick dock ta citron på flaska till juicen då jag inte hade någon färsk hemma. Men det funka det med...Oj,vad jag känner mig nyttig och duktig med att bytt ut förmiddags kaffe mot fil och havregryn,sen kan jag ta en kaffe efter det. Och eftersom jag nu mera äter filen till frukost,så måste jag äta nått annat till lunch. Så igår följde jag med maken och handla,då vart det massa frukt köpt,feta ost och mosarella så jag har något att göra mina luncher av.

Och jag känner att jag mår bättre och blir piggare att äta på detta sätt. Redan efter två dagar...men i eftermiddag vet jag att vi får besök här.Vilket kommer göra att det slavas med lunchen. Men det är ju i alla fall fredag och sen helg,så då kan jag släppa lite på det,och lyxa.
Bara man är hård på vardagar och det gör att man kan kunna sig på helgen. Plus att jag har massa nya mat idéer att prova till veckans luncher.
Så det här kommer bli toppen,att jag har lyckats vända mina mat rutiner. Nu är jag sugen på mat igen och har lust att testa massa nytt. Till middag skall det bjudas på Taco kyckling och pasta.

Men innan dess så tänker jag gå upp till mitt lilla pyssel hörn en stund och sen får det bli lite vila och fika.

MyStory
2012-08-28 @ 16:51:51
URL: http://mystory-se.blogspot.com/

I vintras började jag göra smothies till frukost och det mår jag jättebra av att få i mig. Det blir massor av härliga vitaminer direkt på morgonen. För att det ska bli lite matigare har jag även i havregryn innan jag kör med mixerstaven och så äter jag en handfull mandlar eller valnötter till.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0