Den 17/1- Mamma duracell kanin

Grabbarna kom iväg som vanligt imorse. Efter att Sebastian gick och en kopp kaffe kopp senare. Vart jag som en . Jag insåg imorse att tvättkorgen titta på mig och sa godmorgon. Varför är jag över fylld. Jag tänkte att oj,måste nog tvätta idag. Så snart är tvätten borta efter tre omgångar. Gick till bröd burken igår kväll och insåg att här ekar det. Gick till frysen och såg att det eka lite tomt där på bröd. Så då tänkte jag att får nog baka imorgon.

Så just nu har jag två form franskor på jäsning. Disken är fixad. Och klockan är bara 11. Hjälp hur skall denna dag sluta. Tror att det va en duracell kanin som jag andas in i natt.

Ute så har det börja snöat lite lätt...får se om kaninen kanske måste gå ut och skotta på eftermiddagen. Ikväll skall det i alla fall handlas. Och idagens tempo kan det gå fort. Om nu inte kaninen rymmer ur min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0