Den 21/2 - Slut på sjukstugan



Jag hoppas verkligen nu att sjukstugan lämnat oss nu. Sebastian gick i alla fall till skolan idag. Så skönt för han att komma tillbaka efter en vecka hemma. Lite trist va det igår..då han missa handbolls cupen i Härnösand. Men vi hade en mysig dag hemma.

Känns att det börjar gå mot ljusare tider nu, man kanske kan få lite extra lust att göra något. Skall ta och plocka hemma idag. Kolla över om det är tvätt och sen göra lite vår fint i badrummet.



Jag har tvättat och plocka lite efter helgen. Bytt dukar och snyggat upp i badrummet. Annars har jag mest tagit det lugnt och fundera lite över vad vi ska ha för färg på texiler i vardagsrummet. Så har Sebastian kommit hem från skolan och hade med sig en kompis. Så dem leker nu uppe...Jag tog och kasta in en sockerkaka i ugnen. I brist på bak matrial. Måste inhandlas en hel del om jag skall kunna baka mera. Tobias skulle jobba en stund längre idag. Så är inte så akut med maten än...planen är att göra stekt korv & stuvade makaroner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0