Den 17/2 - När ska sjukstugan ta slut ?

När skall detta hus sluta att vara ett sjukhus. Ihelgen som va så vart jag sjuk & spydde på fredag kväll.Det va mitt fredags mys. Om man nu kan kalla det mys. Så resten av helgen låg jag helt dö och hade slut på alla krafter. Men nu känns det som jag är med igen.

Sebastian va ledig på måndagen..*skönt* tänkte jag då kan vi mysa på hela dagen. Men vad händer då. Jo,han får en sån grym hosta. Så inte vart det mycket mys då. Och eftersom det var alla hjärtans dag.Så hade vi bakat lite gott till kvällen som vi skulle bjuda Tobias på. Men vad får man höra då när han kommer hem. Jo, att han ska tillbaka och jobba när vi ätigt.
Så mysigt vart det.

Och Sebastian´s hosta sitter i än,när skall de ta slut. Och han som vill va med på cupen till helgen. Det får vi väl se hur det blir med det. Å vad jag längtar tills nästa helg. Då ska jag,Tobias & mormor gå och mysa på Birsta. Vilket ger en hel dag med Tobias...känns som det var ett bra tag sen nu.
Känner mig sugen på att kolla in lite vår inredning och pyssel. I köket skulle jag behöva lite konstgjorda tulpaner. Sen är det vår fint där. Och sen blir det nog lite nytt i klädväg med tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0