Den 1/2 - Sebastian´s dag



För åtta årsen var det -30grader ute. Och som inte det var nog, så föddes Sebastian. Och idag är det noll gradigt ute och regn. Tro hur vädret tänker. Det är något som jag inte förstår. Väder för mig är en gåta,utan svar.

Morgonen börja med bullar och paket. Sen vart det skola och vanlig vardag. Men så klart fyller man år. Så ska man få äta gott..så efter skolan vart det mera paket och bullar. Och middags önskan var stuvade makaroner..så det fick bli så. Jag och Tobias åt lite korv till. Innan det var dags att slänga på sig nya träningskläder och iväg på handbolls träning. Inte kan man missa en träning bara för man fyller år. Så farfar fick så lov att komma efter träningen om han vill gratta mig.

Så efter träningen blir det kladdkaka och go fika. Så nu medan åtta åringen är på träningen skall jag ta och fixa lite go fika och duka. Så vi kan fira lite med pappa & farfar innan det blir dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0